נעלי הרים מעולות שיעשו לכם את הטיול

  1. ראשי
  2. בלוג
  3. נעלי הרים מעולות שיעשו לכם את הטיול

עומדים בפני טיול גדול למזרח, לניו זילנד או לדרום אמריקה? חשוב שתצטיידו בנעליים לטיולים ברמה גבוהה? מחפשים נעלי טרקים מעולות של מותגים מומלצים, שישרתו אתכם נאמנה לאורך כל הטיול? באתר של רדבק ישראל תמצאו מבחר איכותי של נעלי שטח לגברים ונשים מבית מותגים עולמיים מובילים, שיעניקו לכם מענה איכותי עבור כל טיול וטרק מתוכנן. המבחר כולל גם נעלי הרים במבצע במחירים משתלמים במיוחד.

החשיבות של נעלי הרים לטיולים וטרקים

לכל מי שיוצא לטיול שטח קצר או ארוך, בארץ או בחו"ל, מומלץ לקנות נעלי טיפוס הרים איכותיות. הסיבה להמלצה זו נובעת מהמבנה, הרכיבים, הטכנולוגיות והחומרים המתקדמים והייחודיים של נעליים אלו. הנעליים מיועדות לספק במהלך טיול בשטח פתרון עמיד במיוחד, עם הגנה גבוהה לכפות הרגליים, הרגליים וגוף המטייל. בנוסף לכך נעלי הרים מקצועיות מתוכננות במיוחד עבור הליכות בתנאי שטח עם תרמיל כבד על הגב, והן מספקות לבעליהן רמה גבוהה של עמידות, הגנה ויציבות.

נעלי שטח לסוגים שונים של טיולים

חשוב לדעת שיש הבדל בין נעלי הליכה, נעלי טיול לנעלי טרקים. נעלי הליכה הינן נעליים נמוכות, רכות וגמישות המיועדות לטיולים קצרים בחגים ושבתות באזורים עירוניים או בטבע.

נעלי מטיילים הינן נעלי שלושת רבעי שמיועדות לטיולים ברמת קושי קלה עד בינונית, ומתאימות לסחיבת תרמיל במשקל של עד עשרה קילו. כמו כן הן יחסית קלות משקל, אטומות למים ותופסות היטב את הקרסול. לעומת זאת, נעלי טרקים הינן נעליים ייעודיות לטיול שטח ארוכים וקשים, עם התאמה לסחיבת תרמיל במשקל של מעל עשרה קילו. כמו כן מדובר בנעליים גבוהות, אטומות וקשיחות, מעולות למיטבי לכת ולכל מי שמבקש לצאת לטרק ארוך בארץ או בחו"ל.

נעלי הליכה לטיולים של מותגים מובילים

באתר שלנו תמצאו מבחר נעלי הליכה לטיולים ונעלי טרקים מבית מותגים עולמיים מובילים. כך למשל, תמצאו נעלי שטח לגברים גבוהות ושחורות עם שרוכים של המותג GARSPORT ושל המותג SPIDER KING, עם סוליות PU מוזרקת וגפות מעור פרה עמידות למים. כמו כן תמצאו נעליים רכות ונוחות של המותג KARRIMOR MERIDIAN המוצעות במגוון דגמים לנשים וגברים, וכוללות גם נעלי הרים לגברים במבצע. נעליים של מותג זה מוצעות כנעלי טיול שלושת רבעי וכנעלי טרקים קשיחות. הן מספקות תמיכה מצוינת לכף הרגל ולעקב, אטומות למים ומתאימות לכל סוג של הליכה ותנאי שטח.

מה שהופך נעל טרק למומלצת

נעלי טרקים כפי שיש לנו לספק נחשבות למוצר מומלץ בהיותן עומדות בדרישות המבוקשות ובהציגן רמת עמידות ואיכות גבוהה. כך למשל, נעלי הרים טובות נדרשות בסוליות ברמת קשיחות נאותה הנאחזות היטב בפני השטח, מספקות יציבות מבוקשת ומגנות על הרגל. כמו כן בנעלי טיולים הדגש יהיה על זיזי אחיזה שמגדילים יציבות, ובנעלי טרקים הדגש הוא על חריצים עמוקים המונעים שחיקה. נעלי שטח איכותיות גם נדרשות להיות מצוידות בפס הקשחה, בולמי זעזועים טובים, רפידות נוחות, עור איכותי ועמיד, אטימות גבוהה למים וכדומה.

 הזמנת נעלי הרים

הזמנת נעלי הרים איכותיות ומומלצות לכל סוג של טיול בכל רמת קושי, מוצעות בבטחה ישירות דרך האתר המתקדם שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת רדבק ישראל בטלפון 04-6443374 או במייל sales@redback.co.il.

 

לחצו כאן לרכישת נעלי הרים במחיר משתלם

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך...

Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Please leave your valid email address below.
0
    0
    ‏מוצרים בסל שלי
    העגלה שלך ריקה חזרה לחנות