מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה
לקוח יקר,
בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע”א – 2010 ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום אספקת המוצר. למעט אם המוצר במבצע מיוחד.
מעוניין בהחלפה או בהחזרת פריט?
החלפה:
החלפה תתאפשר בתוך 14 יום ממועד קבלת החבילה המקורית
במידה והנך מעוניין בפריט אחר, לנוחיותך שתי אפשרויות להחלפה:
- החלפה בחנויות המותג יפעת / פרדס חנה ( הפתיחה בקרוב).
- הזמנת שליח עד הבית לאיסוף והחלפה דרך האתר בעלות של כ-39 שח:
- יש לציין בהערות מה הפריט שתרצה להחליף.
ההחלפה תתבצע בכפוף לתנאים הבאים:
- הלקוח לא יבצע שימוש בפריט ההנעלה/לבוש.
- לא כולל הלבשה תחתונה ובתנאי שתווית המחיר אינה הוסרה.
- הלקוח יציג חשבונית המעידה על רכישה באתר.
- הלקוח יחזיר את המוצר ו/או האביזרים באריזה המקורית כאשר הם שלמים, וללא פגמים ויזואליים ו/או פונקציונליים לחנות היבואן או ע"י שליח בעלות של כ 19 שח.
- זיכוי כספי יבוצע תוך 14 ימי עסקים לאחר קבלת המוצר לחנות
- הזיכוי הינו זיכוי כספי מלא לאמצעי התשלום שאיתו בוצעה ההזמנה עבור המוצר שנרכש , בניכוי עלות דמי המשלוח
איך מחזירים אלינו את החבילה ?
לנוחיותך שתי אפשרויות להחזרה:
- החזרה באופן עצמאי בחנויות המותג עם הצגת קבלה
- החזרה ע"י שליח בעלות 19 שח ( הזמנת שליח תתבצע דרך האתר )
- זיכוי כספי יתאפשר עבור אמצעי התשלום עימו בוצעה הרכישה המקורית ויעובד בתוך 14 יום ממועד קבלת הפריט המוחזר לחנות
- הפריט המוחזר יהיה ארוז באריזתו המקורית, עם תווית המותג וללא שנעשה בו כל שימוש.
משלוחים:
- ניתן לבצע הזמנה באתר לכל חלקי הארץ
- משלוח ע"י שליח עד הבית ניתן בחינם בכל הזמנה מעל 400 ש”ח.
- בקנייה עד 400 ₪ עלות משלוח עד הבית ע"י שליח 29 ₪
- עלות משלוח לנק איסוף: 19 שח. תישלח הודעת אסאמאס לאיסוף החבילה.
- ניתן לבצע איסוף עצמי מחנות הרשת בקיבוץ יפעת. מייל עדכון יישלח עם הגעת ההזמנה לחנות.
- המשלוח יסופק לכתובת שהזנתם בהקדם האפשרי בין 2-7 ימי עסקים. בתקופת חגים ומבצעים מיוחדים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.
שירות הלקוחות של האתר זמין בימים א-ה בין השעות 10:00-15:00 בווטסאפ / טלפון 054-6664456
או במייל support@redback.co.il